Klacht: theorie examen

op 27 februari 2017 over CBR in de categorie

Geachte Heer/Mevrouw,
Betref:over theorie examen

Ik heb een paar opmerkingen en vragen betredende theorie lessen. Iedere keer als ik me aanmeld met de 4 codes die ik heb ontvangen geeft het scherm aan dat ik me moet aanmelden via de receptie ik vraag me af waarom dat zo is. ik heb verschillende rijles methodes geprobeerd ik heb op verschillende scholen gezeten ik heb veel tijd en moeite er in gestoken en toch blijft mijn score altijd hetzelfde. Ik denk dat er bepaalde dingen fout gaan in jullie systeem.zouden jullie willen controleren of het verkeerd is gegaan met nakijken.
zou jullie zo snel mogelijk antwoord willen sturen

M.Sultan Shaham

Geachte Heer/Mevrouw,
Betref:over theorie examen

zou jullie zo snel mogelijk antwoord willen sturen

M.Sultan Shaham

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Sultan