Klacht: Theo Bakker

Ceph op 16 november 2017 over Fox Sports in de categorie Tv- en Radio programma's

Ik ben een groot tennisliefhebber, en dankbaar dat ik zo rijkelijk bediend wordt op de kanalen van Fox Sports. Een groot minpunt is echter elke keer wanneer de wedstrijden becommentarieerd worden Theo Bakker; wat een verschrikking is deze man, het is vaak gewoon irritant om zijn beschouwingen aan te moeten horen. Hij laat geen mogelijkheid onbenut om de wijsneus uit te hangen, en hij acteert deskundigheid. Volgens mij heeft die jongen nog nooit een fatsoenlijke bal geslagen, maar bijvoorbeeld een grootheid zoals Federer wordt deze dagen met grote regelmaat door Theo op zijn tekortkomingen gewezen. Nou ja, Roger zal er niet wakker van liggen, maar Bakker slaagt er in ieder geval wel in om veel van het kijkplezier bij mij weg te nemen.

Weg met die narcist

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fox Sports

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fox Sports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door