Klacht: Teveel vrij te laten bedrag ingehouden

op 29 december 2017 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Sinds een 4 tal maanden heeft mijn echtgenote een beslag. Ik heb op alle gegevraagde gegevens gemaild.

Doordat ik zelf in een persoonlijk faillissement zit, hebben wij een bedrag welke door de rechter comissaris in dit fiallisement is bepaald middels een vtlb.

Ik heb lavg diverse malen uitgelegd dat er geeb loonbeslagen mogen worden ingehouden doordat wij onder dit vtlb komen en problemen krijgen met betalings verplichtingen. Ze kunnen zien in het register dat we getrouwd zijn en 2 kinderen hebben.

Nu helaas ben ik in november op staande voet ontslagen en kan geen uitkering aanvragen. Mijn echtgenote is nu dus de hoofd inkomsten. Ik heb dat uitgelegd maar blijven steeds met dat onzin verhaal komen van aanlveren gevraagde stukken. Wij krijgen gern subied, geen huur subsidies, niets,
Hetgeen wat moet is dat op een slaris van ruim 1300 euro, een gezin moet worden onderhouden, vasten lasten betaald moeten worden, en dan toch maar 634 euro. Krijgen. In december heb ik zelf geen salaris mogen ontvangen, echter heeft lavg daar blijkbaar maling aan om toch het loonbeslag te handhaven.

Dossiernummer is 313146519.

De maanden wat teveel is ingehouden terug te storten. D

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rikkert68