Klacht: teveel klachten

op 16 juli 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

ik ben door jeugdzorg mn huis uitgevlucht met mijn kinderen 2 jongens van 11 en 5 vanwege mijn ex hij dreigde de auto nar binnen te rijden en jeugdzorg stelde mij voor de keus of mn kinderen meenemen of ze werden uit huis geplaatst dus ik heb mijn kinderen opgepakt en stond op straat ben gevlucht naar amersfoort een maand later heeft jeugdzorg mn kinderen alsnog afgenomen en terug geplaatst bij mijn ex die in mijn huis woonde want hij had een huis met kamers voor de kinderen.
vanaf dat moment ben ik alleen maar dieper gezakt. ik verblijf op het moment bij hvo Querido in haarlem. ik ben geen gebruiker heb geen verslavingen maar ben zoals ze dat noemen economisch dakloos. mijn kinderen mag ik niet zien en de keren dat ik ze gezien heb ging het slecht. ik geef meerdere keren te kennen bij jeugdzorg dat er naar de kinderen gekeken moet worden en dat ze hulp nodig hebben maar geen gehoor. mijn oudste zoon heeft het ook steeds over toen zijn vader mij geslagen had en of ik dat nog weet.. dit zijn kleine dingen maar ook hierover wil jeugdzorg niet praten. nu heb ik ook nog een dochter van nu 15 jaar woont in een gezinshuis en is de afgelopen 2 maanden al 4x weggelopen en ook daar doet jeugdzorg niks mee vonden het niet nodig om mij daarover in te lichten. ze stond ook gister ineens bij mij voor de deur bij de dagopvang.. ze wil niet terug haar gezinshulp slaat haar en scheld haar contstant uit. daar heb ik ook whats up berichten van gezien er zijn ook opnames gemaakt en er is nog een meisje weggelopen van het huis. nu is het zo dat ook hierin jeugdzorg geen gehoor geeft zelf niet naar de gezinshulp die heeft aangegeven dat mijn dochter een time-out plek moet hebben en daar hebben ze over te kennen gegegven dat zij dat niet nodig vinden. ik krijg ook steeds te horen je bent geen moeder meer omdat ze mijn gezag hebben ontnomen doordat ik dakloos ben geworden.maar dat zegt niks over mijn gevoel als moeder zijnde. want moeder ben je niet voor even maar voor de rest van je leven.zo zijn er nog meer dingen die mis gaan in mijn gezin. het is gewoon belachelijk hoe er omgegaan word met kinderen. ze willen me niet te woord staan omdat voor mijn idee ze weten dat ze fout zitten en goed ook.het enige wat ik wil is dat mijn kinderen veilig zijn en dat ik moeder kan en mag zijn.

als de veiligheid van en Geestelijke en lichaamlijke gezondheid van mijn kinderen gewaarborgd zijn en ik gewoon moeder kan en mag zijn.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door toetie2013