Klacht: Teveel betaald

op 19 oktober 2016 over SOS 24/7 in de categorie Loodgieters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om 16.00u zijn twee heren van SOS 24/7 bij mij geweest om een Buderus ketel te herstellen. Ik heb 380 € betaald voor een reparatie die niets heeft op gebracht. 200 € voor het werk en 180 € verplaatsingskosten. De ketel werkt nog steeds niet. Ze hebben een half uur zitten sleutelen, zonder nieuwe wisselstukken te plaatsen en zeiden dat het ok was. Ik probeerde als test de ketel te activeren met de kamerthermostaat en hij deed het niet. Dan zeiden ze dat de thermostaat stuk is en de ketel weer zal functioneren als ik een nieuwe thermostaat plaats. Ik ben meteen om een nieuwe gereden, heb die geplaatst en de ketel werkt nog steeds niet. Ik sta nog even ver als voordien maar ben wel 380 € armer. Ik heb SOS 24/7 deze klacht gemaild en ze hebben niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Als SOS 24/7 me 200 € terugstort.

Alle klachten die gemeld zijn door Vantorre Willy