Klacht: Teveel aan contributie betaald, Fnv reageerd niet

op 20 juli 2016 over FNV in de categorie Vakbonden

Geachte heer/mevrouw,

Sinds januari 2016 stuur ik u al loonstrookjes van mijn uitkering.
Hierop ontvang ik van u GEEN reacties, ook nadat ik bij u een klacht hierover heb ingediend met het verzoek om het teveel betaalde aan te passen. ( 9,- per maand, bij incasso 8,- per maand )
OOk heb ik u mijn dossier gestuurd wegens bedreiging exwerkgever.
Hierover heb ik ook nog steeds niets vernomen.
De volgende betalingen heb ik aan u gedaan:

01-10-2015 25,- ( voor 3 maanden, rechten vanaf 21-08-2015 )
19-02-12016 17,-
21-03-2016 17,-
29-03-2016 16,- ( incasso door u afgeschreven )
28-04-2016 12,- ( incasso door u afgeschreven )
27-05-2016 12,- ( incasso door u afgeschreven ) na deze betaling direct een klacht bij u ingediend, maar stilte van uw kant….
Gewenste Oplossing

Het teveel betaalde terug storten naar mijn rekening.
Aankomende maandag zal ik de bank opdracht geven om mijn incasso aan u te blokkeren.

Graag wil ik bij deze mijn lidmaatschap opzeggen.
( heb zeker al 4 x loonstrookjes naar u opgestuurd en ik ben daar nu klaar mee )
Extra informatie

lid.nr. 01 3197404
Graag schriftelijk contact!!

Vandaag zal ik aangetekend een kopie van mijn klacht plus WEER alle loonstrookjes van mijn uitkering en opzegging van mijn lidmaatschap naar het volgende adres sturen ( plus aangetekend naar uw kachtencommissie o.i.d._> Postbus 8695, 3009 AR Rotterdam ) :

FNV
T.a.v. afdeling Ledenservice
Postbus 3010
2700 KT Zoetermeer

Het teveel betaalde terug en ik heb al opgezegd.
Ik heb dit aangetekend gedaan, maar nog geen reactie gehad
( klachtencoordinator moet binnen 5 dagen bevestiging sturen, nog niet ontvangen......)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van FNV

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Kalkman, Ik heb intern navraag gedaan over de stand van zaken van uw kwestie. De klachtencoördinator heeft uw kwestie overgedragen aan onze ledenservice met het verzoek om de teveel betaalde contributie terug te betalen/te verrekenen. U zult hier spoedig bericht over ontvangen. Uw opzegging is reeds verwerkt in het systeem. Als het goed is, heeft u hier deze week een brief over ontvangen. Ik ga er vanuit dat alles nu snel wordt opgelost. Laat u het weten als er onverhoopt vertraging optreedt of wanneer er iets anders speelt? Ik vertrouw erop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Jelte, FNV Webcare

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 21 juli 2016 om 08:41 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Esther K.