Klacht: Terugtrekken uit compentitie

op 29 mei 2016 over KNVB in de categorie Stichtingen en verenigingen

V.V.Rhoon B2 zou deze zaterdag (28-04-2016) hoogstwaarschijnlijk kampioen zijn worden geworden. Er moest nog 1 wedstrijd gespeeld worden Sho B4 tegen Hekelingen B4 die op een eerdere datum al had gespeeld moeten worden, maar was gestaakt 2 minuten voor tijd bij Sho thuis.

Het probleem is dat als deze wedstrijd was uitgespeeld en Sho niet had gescoord V.V.Rhoon B2 kampioen was geworden. Nu is het echter gebeurd dat Hekelingen zich uit de compentitie heeft laten halen en hierdoor Sho 1e staat. ons team hoopt dat u kunt begrijpen dat wij dit niet eerlijk vinden en ons kampioenschap vinden afgepakt.

Wij vinden dat zoiets niet zou moeten kunnen gebeuren. Dit is namelijk we hebben er geen andere woorden voor competitie vervalsing (match fishing).

We zijn tevreden als of die 2 minuten worden uitgespeeld van die wedstrijd of dat de stand van de gestaakte wedstrijd wordt neergezet. Dus we willen dat Hekelingen B4 terugzet wordt in de competentie.

Als aanvulling zouden we nog willen zeggen dat we dit echt een schande vinden en dat we het vermoeden hebben als dit om Feyenoord B1 ging dat dit nooit zou hebben gekund. En dat is naar onze mening een schande.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNVB

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KNVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stijn Hendrix