Klacht: teruggave van 2014!!

op 03 juni 2016 over Belastingdienst in de categorie

De aangifte voor inkomstenbelasting is netjes gedaan begin 2015. Ik was verhuisd naar Bonaire en ik bleek een ander formulier in te moeten vullen. Dit is gedaan. Deze is 4 keer opgestuurd, maar de belastingdienst bleef volhouden dat ze het niet hebben gekregen. De vijfde keer daarom aangetekend verstuurd. Omdat er van de belastingdienst weer geen reactie kwam, maar weer gebeld. Ondertussen zaten wij al in 2016. Er is een hokje niet ingevuld, dat staat niet aangegeven, maar moest blijkbaar toch ingevuld worden. Kan niemand dan een brief sturen of bellen dat dit moet gebeuren? De belastingdienst doet er dan gewoon niks mee. Dus opnieuw ingestuurd, met een brief van de bastingconsulente erbij. Vandaag, 3 juni 2016, wordt er gezegd dat dit nu telt als nieuwe aangifteen dat het wel tot 2017 kan duren voordat het is verwerkt. Hoezo een nieuwe aangifte? Dit gaat nog steeds over 2014, welke netjes op tijd is ingeleverd, maar door de slechte organisatie van de belastingdienst word ik hier nu de dupe van!

Graag zou ik zien dat er spoed achter wordt gezet en dat ik eind juni de teruggave eindelijk op mijn rekening heb staan.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CathyG