Klacht: Teruggave

op 10 augustus 2017 over Belastingdienst in de categorie

In mei krijg ik een brief over een niet bekend rekeningnummer voor de teruggave van inkomsten en ZVW.
Deze ingevuld op de belastingdienst Digid.
Nu inmiddels 10 augustus bellen na dat we nog niets hebben mogen ontvangen, wordt er netjes uitgelegd dat het rekeningnummer nog steeds niet bekend is… Daar gevraagd waarom er niet aan de bel getrokken is, wordt er leuk gezegd, we kunnen niet brieven blijven sturen.
Als wij als bedrijf moeten betalen aan de belastingdienst dan worden we overspoeld door blauwe enveloppen, maar nu kon er duidelijk nog geen briefje vanaf.

Ik ben blij dat we niet afhankelijk zijn van deze terugbetaling maar je zult als bedrijf er maar wel van afhankelijk zijn.
Schandelijk… We

Wanneer we serieus genomen worden dat als je zelf in de ICT zit dat je ervanuit kunt gaan dat je de gegevens goed invult en dat er dan even verder gekeken wordt wat er mis is gegaan, desnoods gewoon telefonisch je rekeningnummer mag doorgeven, ook wanneer je alle vragen kunt beantwoorden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kaatje38