Klacht: teruggave

op 08 juni 2016 over Belastingdienst in de categorie

IK heb een bedrag tegoed van 5060,00 euro samen met nog twee erfgenamen ( ivm teveel betaald aan woz)deze twee andere erfgenamen hebben het bedrag al lang op hun rekening teruggekregen.
Ik heb echter al vele malen contact gehad,en telkens wordt er gezegd dat ik binnen 5 werkdagen wordt terug gebeld, dus niet ….weer bellen deze keer zou het 10 dagen duren….dus weer niet…… wederom weer zelf contact gehad, het rekening nummer was bekend, het bedrag zou eind van de week /begin volgende week op de rekening moeten staan…..dus ook niet….maar weer eens gebeld, en nu kreeg ik te horen dat ik toch nog maar moest wachten tot 15 juni ???!!!! dit was de procedure…..Ik wacht al vanaf 7 april!!!!!
Als ik iets moet betalen, dan moet het binnen 2 weken bij de belasting op de rekening staan…zo niet mag ik rente betalen!! Krijg ik nu ook rente over deze verstreken termijn …….Ik kom met mijn gezin bestaande uit 6 personen lichtelijk in de problemen door dit…..kan toch niet zo moeilijk zijn om wanneer alles duidelijk is het bedrag over te maken…..

Ik ben tevreden wanneer MIJN geld is overgemaakt,

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door haantje6