Klacht: teruggave 2016

op 12 mei 2016 over Belastingdienst in de categorie

geachte hr v/mevr

ik had net een mevrouw aan de lijn , die me een beetje de les wilde lezen, terwijl ik uit daklozen positie vandaan komt. 2 jaaar langs de weg heeeft gezworven , vrouw spoorloos, huis kwijt , alles kwijt.prive alles kwijt
ben blij dat ik ween een huisje heeft , staat uiteraard bij de gemeente ingeschreven ,swordt dus ook doorgegeven aan de belastingsdienst , zou ik opeens onvindbaar zijn , belastingdienst heeft diverse brieven gestuurd
leg ik die mevrouw nog uit , dat je als daklozen geen huisadress heeft , alleen puntadress bij de gemeente kaag en braassem, waaar jullie de post heen hebben gestuurd , ik haal iedere week daaar me post op , en zouden jullie niet weten waar ik woon!!!!!
ik heb gezetn voor een ander , en heb via pi haarlem een brief .,dat ik van alle lasten verlost bent , dus alles betaald, ik ben toch alles al kwijt , heb nu via slimm stichting een bank een paar stoelen gekregen
krijg ik van 2015 en 2016 volgens mijn berekening nog geld terug
aanslagnummer: 988.40.010.H.60.01
terug te ontvangen Eur 2642
wordt het opeens verrekend met 2009 , niets van bekend bij mijn
heb ik nju net een huisje, dus heb dat geld erg hard nodig ., gaaan jullie het verrekenen ,. waaarom niet beetje , beeetje , rest naar mijn
ik heb al 5 jaar geen deel van leven , en iedereen hedb me kapot gemaakt , kan ik nu wat extra vangen , ben ik dat ook nog kwijt , ben je 58 jaar , kom je nergens meer aan de bak, en wordt me uitkering in beslag genomen door uwv, en jullie pakken mijn teruggave direct in , ben ik nederlander , met geen vooruitzichten . deeel van leven , laat staan dat ik wat extra kan kopen, vluchtelingen hebben het beter hier
hoe dit op te lossen!!!!
waarom schrijven julie daN,de belasting is er voor uw !!!
en wordt je door uw medewerkster afgezeken, was nog een heel jong brutale griet ook
mijn bsn nummer : 098840010
jan van bruggen
kerkweg 106
roelofarendsveen

wanner ik nu in deze situatie mijn geld uitgekeerd krijg van aanslagnummer 988.40.010.H.60.01 , zodat ik me leven weer op kan pakken ., en volgende teruggave beginnen we met aflossen ., ik krijg nu nooit een mogelijkheid om weer op nieuw te starten
en saneren kon ik eerswt niet , omdat participatie uitkering te laag was
waarom denkt de belastingdienst juist nu , niet met mijn meee
nu wil ik bijna stoppen met leven , omdat iedereen alleen maar je te pakken wil nemen in dit leven als je machteloos staat , en toch all alles kwijt bent , krijg je nog meer trappen naar , om je nog meer kapot te krijgen , te triest voor woorden
'dat is nederland, geen enkel respect voor mensen die nog ambitieus zijn

jan van bruggen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jan van bruggen