Klacht: Terreur

op 18 oktober 2016 over Bosveld Incasso in de categorie Incassobureaus

Dat tuig van Bosveld heeft een zogenaamde en dus niet bestaande betalingsachterstand aangenomen van CAK.
De rechter is eerst de aangewezen persoon om de echtheid van de achterstand te toetsen en uit te spreken, maar dit terzijde.
Nu heb ik die klaplopers al reeds laten weten dat de rekening onjuist is.
Bosveld incasso is tot terreur over gegaan en heft meerdere malen mijn familie telefonisch lastig te vallen en zo mijn zogenaamde betalingsachterstand nog verder openbaar te maken.
Teneind, mijn moeder is tegen de negentig en kort geleden haar man kwijt geraakt en is nu zo dusdanig overstuur dat ik mij er geen raad meer mee weet.
Dat vieze nazi-gedrag moet afgelopen zijn!

Ik ben pas tevreden als dat tuig gestraft en uit het ambt gezet is!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bosveld Incasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bosveld Incasso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bosveld Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bosveld Incasso

Heeft op 19 oktober 2016 om 09:29 geantwoord

Geachte heer Matauschek,

Ik stel voor dat u eerst eens contact met ons opneemt voordat u uw klacht op Internet plaatst en daarbij allerhande ongewenst taalgebruik bezigt. Wij staan klaar om uw vragen te beantwoorden. Als u daarna niet tevreden bent, kunt u uw klacht ook bij ons kenbaar maken.

P. Plate

Alle klachten die gemeld zijn door 0626035920