Klacht: Tent jan linders

op 05 september 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Hallo,

Na het lezen van het bericht van paulusjuh moest ik ook mn ei kwijt.

Als bewoner van het appartementencomplex tegenover de “tent” jan linders Lent kan ik u met zekerheid zeggen dat klachten niet serieus genomen worden bij dit filliaal. Al 4-5maanden komen er daar naar mijn weten vele klachten binnen betreft overlast,tot nu is daar geen gehoor aan gegeven. Klachten over geluidsoverlast van het gebruik van de microfoon (hoor de hele zomer al “anita kassa 4” door mn hele huis heen.. de vrachtwagens worden vroeg in de ochtend zonder medeleven luidruchtig en onkundig geladen of gelost. De stoep word zomaar maanden afgezet(kinderen/minder valide moeten over straat lopen hierdoor! echt onverantwoord) parkeerplekken voor de deur van het complex worden ineens zonder medeweten met een kruis gemarkeerd en voor de vrachtwagen gebruikt. Ook dit is bijna asociaal te noemen omdat er vele minder validen hier wonen en er dus veel gebruik van maakte. na werk tijd is er een tienerdisco gaande dit doordat een manager van kaliber ontbreekt(de telefoon voor de microfoon leggen zodat de hele flat mee kan genieten van je muziek tot 22:00uur)Ook te merken aan de kassatijden en vakkundigheid van werknemers het gaat heel erg langzaam .. het zijn allemaal jonge mensen,vele met genoeg motivatie maar zonder enige vorm van goede training. Voor de meeste is dit een eerste baan ,leer ze het dan ook goed! Voorkomt een hoop irritatie.

Mensen willen gehoord worden. Klachten worden niet serieus genomen. Kom de bewoners van het appartementencomplex tegemoet. Wij leven deze zomer in de supermarkt(zo voelt het echt).. je kan nog niet 1 dag op je balkon zitten of zelfs je raam openzetten of je word gek van de herrie. Vanaf het begin heeft jan linders weinig informatie verschafd over het neerzetten van de tent ,onze mening daarover en verder moeten we het maar accepteren. Om geen gezichtsverlies te lijden werden er in lent boodschappen pakketten uitgedeeld maar de bewoners van dit complex kregen een pak vulkoeken aangeboden uit het afgebrande filiaal.. zegt genoeg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 19 september 2017 om 12:11 geantwoord

Na de brand tijdens oudejaarsnacht hebben we alles op alles gezet om zo snel mogelijk met een noodoplossing te komen, om toch alle bewoners in de omgeving te kunnen voorzien van hun vertrouwde supermarkt. We zijn er dan ook trots op dat dit gelukt is middels een noodtent met alle gemakken en het uitgebreide assortiment zoals de klant dit gewend was.

We betreuren deze klachten dan ook. Inmiddels is ook al het een en ander in gang gezet om de overlast te beperken en met deze klant gaan we contact opnemen.

Tot aan de heropening van onze nieuwe winkel, waar momenteel hard aan gewerkt wordt, hopen we deze klachten nog tot een minimum te kunnen beperken.

Op woensdag 11 oktober a.s. zijn alle bewoners van het appartementencomplex en omgeving Lent vanaf 09.00 van harte welkom bij de heropening van onze spiksplinternieuwe supermarkt!

Jan Linders klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Vktje