Klacht: Telkens mailtjes over energie

op 08 mei 2017 over consumind.nl in de categorie Promotiewerkzaamheden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:

Ik ontvang dagelijks mailtjes van Consumind. Voor zo ver ik weet heb ik mij niet aangemeld, wél heb ik mij vele malen afgemeld. Echter niets schijnt te helpen.

Gr./Henk

Gewenste Oplossing:

Indien ik van hen geen mailtjes meer ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar consumind.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door consumind.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat consumind.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

consumind.nl

Heeft op 11 mei 2017 om 16:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Nissen,

Vervelend te lezen dat u ongewenste e-mails heeft ontvangen, excuses voor het ongemak. We hebben enkele publishers gevraagd om Consumind te promoten, maar dan alleen onder consumenten die hebben aangegeven dergelijke mails te willen ontvangen. We hebben dan ook direct actie ondernomen en de publisher verzocht de gegevens te verwijderen. Dit is ondertussen gebeurd, u bent uit hun bestand verwijderd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Consumind

Heeft op 11 mei 2017 om 17:15 geantwoord

Ik wil, in geval van een evt. aangemeld zijn, tevens gebruik kunnen maken van \"afmelden\" indien die mogelijkheid geboden wordt én dat dit dan ook daadwerkelijk uitgevoerd wordt, anders is deze mogelijkheid gewoon een wassen neus. Gr. Henk

Bericht van consumind.nl

5 maanden geleden - Geachte heer van Nissen, Bedankt voor uw reactie. Zoals ik schreef in de vorige reactie hebben wij samengewerkt met bepaalde publishers. In Nederland heb je bepaalde richtlijnen waar bedrijven zich aan dienen te houden, bij het uitsturen van een e-mail. Helaas bleek nu dat er publishers tussen hebben gezeten die niet correct hebben gehandeld. Dit is dan ook de reden geweest dat wij direct actie hebben ondernomen en u (en andere) niet meer benadert worden door die publischers. Consumind verstuurd zelf e-mails zoals de nieuwsbrief naar klanten, waarin de afmeld-knop naar behoren werkt. Hopelijk u hiermee voldoende informatie te hebben verstrekt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Consumind.

Reactie van de melder van de klacht henk nissen

5 maanden geleden - OK, bedankt voor uw toelichting. Gr. Henk

Alle klachten die gemeld zijn door henk nissen