Klacht: Teleurgesteld/verdrietig

op 19 oktober 2016 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Ik keek naar het programma rtl live die Albert Verlinde presenteerde op 19 oktober 2016. Er zat iemand aan tafel van ik dacht het voedingscentrum. Albert Verlinde vond het noodzakelijk om te vermelden dat hij klaar is met de maagverkleinig die tegenwoordig maar steeds wordt uitgevoerd.
Deze mevrouw bevestigde dit en zei: tsjaa ti’s makkelijk he!! En als klap op dr vuurpijl zei ze ook nog dat we maar naar een psycholoog moeten ipv een maagverkleinig.
Ik ben herstellende van een maagverkleining en kan vertellen dat het alles behalve makkelijk is!!! Het is een traject van 7 jaar in totaal hoezo makkelijk en hoezo klaar mee als je totaal niet weet waar je over spreekt?!!! Waarom meld je dit op tv voor heel Nederland?? Ik ben tot op mijn bot gekwetst en ben er zelfs erg verdrietig van!!

Als Albert Verlinde zijn excuus aanbied en toegeeft iets te hebben geroepen waar hij totaal geen verstand van heeft.
Dit geldt ook voor die mevrouw!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia Falhaber