Klacht: Teleurgesteld.

op 22 april 2020 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Hoi,

Ik ben al jaren vaste klant, omdat jullie het dichtste bij zitten..en prima producten hebben, goeie aanbiedingen hebben, en vriendelijke medewerkers, altijd bereid te helpen als ik een vraag heb.
En ik ben dankbaar dat jullie werken, en de winkel open blijft.

Teleurgesteld nu, wat het meest belangerijke is, wordt verwaarloosd.
Twee dagen in de beginfase van de aanscherping van de regels, was er een medewerker in de winkel om de winkelwagen te desinfecteren, en daarna een tafeltje buiten met ontsmettingsmiddel en een keukenrol.
Afgelopen 5 dagen ben ik drie keer naar jullie winkel geweest. Eerste keer gemeld, het ontsmettingsmiddel is bijna op.
Tweede keer, stonden er twee handsprays op tafel..eentje helemaal leeg, en de andere bijna leeg..en werkte niet.
Ondertussen staan er 4 klanten achter mij..die denken schiet op..eenmaal binnen staan er minstens 10 winkelwagens..voor de emballage..omdat mensen gemakkelijk uitgevallen zijn.
Die moet ik dus eerst weg halen, zonder spray..om boodschappen te kunnen gaan doen..
Weer gemeld aan 2 medewerkers..voor de zekerheid.
Kom ik vandaag, precies hetzelfde verhaal..spray…bijna leeg..en tien winkelwagens voor de emballage.
Sorry maar bij De Jumbo staat er nog steeds een medewerker om ervoor te zorgen dat alles goed verloopt.
Bijvullen en spiegelen zie ik in de winkel gebeuren, kunnen jullie a.u.b. ervoor zorgen dat iemand hier voor zorgt…dat is nu nog heel belangerijk.
Bij twee van de drie keer, dat ik in de winkel was, was er 1 kassa open..en staan we allemaal raar te doen om afstand te houden…omdat we naar de kassa gingen..en een extra kassa gaat open..maar dat duurde 10 min. voor die jongen er was. Hij was twee keer omgeroepen..op mijn verzoek..
Omdat ik het zelf heel frusterend vindt, wil ik weten hoe jullie hierover denken..
Ik hoor het graag van jullie.

Groetjes Carine.

Dat heb ik al uitgelegd.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 19 mei 2020 om 11:21 geantwoord

Inmiddels is er via de mail contact geweest met deze klant.
Wij stellen alle vragen en opmerkingen op prijs. Dankzij uw reactie is Jan Linders in staat zichzelf en de producten te verbeteren.
Merkt u in de toekomst opnieuw iets niet in orde is, dan horen wij dit graag van u.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op onze website http:www.janlinders.nlbel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door YUMA1