Klacht: Telefonische wacht tijdens zijn niet meer van deze tijd

op 30 november 2016 over Actys in de categorie Woningcorporaties

Hi, Elke keer dat IK met Actys contact op zoek moet ik hun algemeen nummer bellen omdat ze geen eigen nummers doorgeven. Ik wacht gemiddeld ca. 15 min (soms 10 min, soms wel 30 min). Hoe kunnen mensen contact opnemen met Actys als ze de telefoon niet opnemen?

als ik iemand kan spreken zodra het nodig is.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Actys over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Actys in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actys een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Actys

Heeft op 01 december 2016 om 11:05 geantwoord

Beste heer/mevrouw Nederhorst,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor het feit dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Wij vinden het uiterst vervelend dat u last heeft van de lange wachttijden wanneer u ons belt en hierdoor het gevoel heeft dat wij onbereikbaar zijn. Actys Wonen streeft er juist naar om huurders een positieve ervaring te geven, waarbij een goede bereikbaarheid voor onze huurders en hulp indien gewenst hoog in het vaandel staan.

Als ik uw bericht goed heb begrepen wilt u graag iemand spreken zodra dit nodig is. Graag adviseren wij u vriendelijk dat wanneer u ons kantoor in Amsterdam niet telefonisch kunt bereiken via 020-5405640 evenals onze landelijkse storingsdienst via 0900-444 6677, dat u ons per mail informeert van hetgeen waar u ons over wil spreken. Op die manier kan indien nodig contact met u opgenomen worden. Het e-mail adres van ons kantoor in Amsterdam is amsterdam@actyswonen.nl.

Zojuist hebben wij uw mobiele telefoonnummer achtergelaten bij onze collega Niels, hij zal vandaag telefonisch contact met u opnemen. Wij hopen dat hiermee een passende oplossing is geboden, mochten wij u echter nog met iets anders kunnen helpen dan horen wij het uiteraard graag. Voor nu wensen wij u een hele prettige dagtoe.

Actys Wonen

Alle klachten die gemeld zijn door JWjanvangalenstraat