Klacht: Telefonische verkoop van proefabonnement met automatische verlenging niet aangekondigd bij aanbieding!

op 16 augustus 2017 over Rendement in de categorie Magazines

Ben destijds telefonisch benaderd voor een proefabonnement op twee tijdschriften van Rendement. Het proefabonnement zou na het proef abonnement stoppen en ik zou nergens aan vast zitten. Er is mij niet verteld dat ze automatisch verlengd zouden worden.
Ze sturen na het gesprek een email met de algemene voorwaarden en fakturen. Hierin staat dan dat het abonnement automatisch verlengd wordt voor een kwartaal!!! Je komt er zonder kosten niet meer vanaf!

Dit voelt niet goed en ik wil daarom iedereen waarschuwen om met Rendement in zee te gaan.

Ik ben pas tevreden als de abonnementen met onmiddellijke ingang worden stopgezet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rendement een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rendement

Heeft op 21 september 2017 om 09:05 geantwoord

Heeft op 21 september 2017 om 09:18 geantwoord

Er is helaas NIET tot een overeenstemming gekomen. Men heeft het nu over schoonheidsfoutjes in e-mails van hun kant.
De manier waarop Rendement hun abonnementen verkoopt is niet correct. Zij hebben mij telefonisch benaderd met een 'leuke' aanbieding en zeggen dat je verder geen verplichtingen hebt maar ondertussen sturen ze je vervolgens een email waarin staat dat jezelf toch moet opzeggen!

Alle klachten die gemeld zijn door Laubir63