Klacht: Tekort Pensioenopbouw dankzij Advocaat FNV

op 18 december 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Geachte Heer Mej.van Klacht. nl naar aanleiding van een ongeluk in 1970
Zend ik u onderstaande problemen die ik heb mee gemaakt n.a.v. 1 ongeluk die mij zijn overkomen door schuld van de tegenpartij
Ik voel mij zwaar gedupeerd wat mij dag en nacht bezig houd waar weer extra ziek van word
Ik word iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd

In de jaren 70 had ik een Advocaat van het FNV Mr *
Op 15 mei 1970 heb ik een zwaar ongeluk gehad een schedelbasisfractuur en een gescheurde milt door een ander die aansprakelijk was en verzekerd bij Interpolis
Het NKV nu FNV bond stelde een advocaat aan in de jaren 70 Mr. *
Die handelde in 1979 de zaak af met 30.000 gulden af {veel te weinig}
December 2010 blijkt dat Mr .*niets had geregeld voor mijn pensioenopbouw volgens PWRI/ACHMEA Pensioenen via mijn ex werkgever
Hij had geen stuiting gedaan
Volgens PWRI/ACHMEA Pensioenen kom ik tegen de 55.000 euro tekort tussen mijn 65 jaar en 83 jaar. De 83 jaar is de peildatum volgens PWRI/ACHMEA Pensioenen
Het PWRI zei via de servicelijn Mr * hij had mijn situatie om de 5 jaar had moeten stuiten daar ik vanaf 1973 deels WAO was
Ik heb dit gemeld bij Mr.*
Op 14 jan 2011 kon ik dat persoonlijk meldden aan hem op zijn kantoor
Je kunt hier niets meer aan doen zei hij.
Je kunt mij aansprakelijk stellen maar stuur dan de brief door aan mijn ex werkgever
maar die is dood Mr. *
Dankzij Mr.* kom ik vanaf die tijd 1980 30% Pensioenopbouw {VPA} tekort
Daarna zei hij via de telefoon ik had toen niet moeten ondertekenen
Ik had zijn hulp nodig en vertrouwde hem en was toen 27 jaar en ondeskundig.
Waar is een advocaat dan voor nodig????????????????
De dag daarna ben ik bewusteloos gevallen door dat ik mij zo druk maakte van emotie op 15 jan 2011
Ik heb dit bij het FNV ABVA/KABO gemeld maar weigeren er op te reageren
Tot 2013 weigeren ze iets te doen of erop te reageren
Is dit normaal een FNV lid 46 jaar laten barsten?????????????????
Mr * FNV/ABVA/KABO weigerde iets te doen
Dat komt door een aangestelde advocaat door hun NKV/FNV Mr *
Danzij Mr.* vanaf 1979 30% te weinig Pensioenopbouw {VPA}

Volgens Google Mr *zijn het collega”s geweest tot Mr van *  Deken van Advocaten werd medio okt 2010
Ik heb bij deze Deken een klacht ingediend,omdat Mr * toen der tijd geen stuiting op de Acte van Dading heeft toegepast.
Maar de Deken heeft het ongegrond verklaard
Dat geeft mij een afschuwelijk gevoel
Ik ben in het bezit van alle dossiers
De Staffunctionaris van haar hield toen mijn gehele dossier achter om er zelf een dossier van samen te stellen

Het boven opgestelde dossier de Staffunctionaris van de Deken is toen doorgestuurd naar de Raad van Discipline
Die verklaarde het ook ongegrond
Ik heb het dossier niet mogen inzien
Ik belde toen hun Griffier die zei dat ik de uitspraak moet accepteren
Ik kon ook niet naar het Hof van Discipline volgens de uitspraak
Wat zal daar ingestaan hebben in het dossier ??????
Ten nadelen van mij
Is dit rechtvaardigheid of bestaat dat niet????

Het FNV zegt altijd dat ze voor de leden zijn
Ik mijn geval geloof ik dat niet
Ik heb verschillende malen mailtjes naar voorzitter ***en ledenservice gestuurd
Geen reacties
Ik heb van deze mensen mooie praatjes gehoord over de pensioenen
Maar laten een lid barsten 46 jaar lid FNV en geholpen naar on behoren door een aangestelde Advocaat FNV
Is dit het FNV??????????????

Ik hoop dat u bij deze iets voor mij kan beteken
Hoogachtend Jef Verbraecken
Putseweg 45 Hoogerheide

Heb ik het Recht om het Dossier van Discipline in te zien tot hoelang na de uitspraak?

Mail doorsturen naar ***
En vragen of ze normaal vinden dat ik geen Pensioenopbouw heb??? Dankzij hen aangestelde Mr *,En waarom de fout niet opgelost kan worden door de beroepsverzekering van hem of hun????????

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 12:49 geantwoord

Geachte heer Verbraecken,

Hartelijk dank voor uw melding.
De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn, dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Wij hopen op uw begrip.

Jelte, FNV Webcare