Klacht: Te weinig duurdere vleesproducten in de actie

op 25 juli 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Voor mensen met een kleine beurs, waar het wel belangrijk voor is om op dieet/lijn te letten is er zelden een actie van kalkoen en kalfsvlees. Terwijl Jan Linders het zo belangrijk vind om gezonden producten aan te bieden.
Ik vind dit krom en niet met elkaar stroken.
Veel actie zijn voor gezin en niet voor mensen die alleen wonen.

Als er voor mensen met een kleine portemonnee en die alleen wonen meer acties zijn van duurdere en gezondere vleesproducten. Ook wil ik dat dit word terug gecommuniceerd naar ik als consument, al ben ik niet de enige met deze wens.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 09 augustus 2017 om 16:52 geantwoord

Inmiddels is er contact geweest met deze klant. Hierbij is aangegeven dat er stappen zullen worden genomen om hier rekening mee te gaan houden.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door MJBoogaard83