Klacht: Te weinig betaald teruvordering

op 07 februari 2018 over UWV in de categorie Overheid

Hallo
Ik ondvang sinds 26 november 2017 een ww uitkering elke maand moet ik een inkomstenverklaring invullen en dat doe ik ook nu 7 februarie krijg ik een brief binnen dat ik te veel uitkering heb ondvangen en dat het bedrag word ingehouden op de uitkering van januarie ik heb in dec telefonich contact gehad omdat ik er wijnig van snapte en ik uitleg wou dit kreeg ik niet echt ook zag ik dat er al gegevens klaar stond maar dat was van november nog de vrouw aan te telefoon verzekerde mij dat dit goed was en geen effect zou hebben op de hoogte van mijn uitkering aangezien ik dit in november al had verdiend en niet december helaas blijkt nu het tegendeel waar en iedereen wijst naar elkaar uwv naar de nelasting dienst en belastingdienst naar mijn oude werkgever verder haald iedereen de schouders op en niemand die daatwerkelijk helpt ook heb ik geconcludeerd dat ik deze maand over de maand januarie de helft heb gekregen waar ik recht op heb nergens kan ik vinden waar het nedrag op gebazeerd is en hoe uwv het onderbouwd ik vind dit niet normaal je moet je in de bochten wringen voor een paar centen en er is niemand die je helpt als het niet goed gaat

Waneer ik krijg waar ik recht op heb en men niet steeds de schouders ophaald en vervolgens in feite zecht dat je het maar uit moet zoekken niet hun probleem mensen snappen gewoon niet dat je dit geld nodig hebt voor rekeningen en eten zodat je je kind kan voeden

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda de leeuw