Klacht: Te veel eraf geknipt

op 24 juli 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Mijn dochter had hele lange haren zolang dat ze er op kon zitten echt prachtig nou kan je zeggen dat kan ze niet meer ik had met de dame afgesproken hoeveel er af moest dus ze begon te knippen maar ik moest ff weg naar de apotheek en tien en de tussen tijd is er meer afgeknipt ’n ik praat niet over 1 of 4 cm er is zeker 10 cm vanaf als het niet meer is en ik ben echt heel erg boos ne dochter had gevraagd knip nog maar een klein stukje meer eraf dan had ze daar naar moeten luisteren maar ze heeft er nog meer vanaf geknipt en ik begrijp ook niet dat wij hadden wat afgesproken me dochter is een jong meisje thuis heb ik haar laten zien hoe het was en toen moest ze huilen ze zei ik had gevraagd klein stukje klein is klein toch maar dit was groot stuk

Daar heb ik geen antwoord op ik hoop dat ze bij andere wel goed luisteren als ze in Aalsmeer poldermeesterplein naar de kapper gaan

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Doosje73