Klacht: te veel betaald bedrag niet terugontvangen

op 24 juli 2017 over Bosveld Incasso in de categorie Incassobureaus

Wij kregen een dreigbrief van Bosveld voor onze zoon omdat hij zijn OV kaart die hij nog nooit had gebruikt niet tijdig had stopgezet. Per ongeluk heb zowel ik als mijn man Onder Protest het ten onrecht gefactureerde bedrag aan Bosveld over gemaakt. Ondanks diverse mails aan Bosveld met het verzoek om het bedrag terug te storten, is dit nog steeds niet teruggestort. Ik vind dit bijzonder klantonvriendelijk als ook de dreigbrief die we eerder ontvingen. Dit aangezien het gefactureerde bedrag sowieso onterecht was en wij hier een klacht over hadden lopen bij DUO. Het gaat om dossiernummer 1737507

Ik ben tevreden als
A Het bedrag per omgaande incl. wettelijke rente vanaf het moment dat ik u heb aangeschreven is teruggestort op mijn rekening

B Als u uw opdrachtgever DUO onderwijsgroep aanspreekt op haar praktijken om incasso's uit handen te geven waarover een klacht loopt en die onterecht zijn opgelegd.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosveld Incasso

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosveld Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtoverBosveld