Klacht: te vaak gebeld en agressieve verkoopstijl

op 13 februari 2018 over consumind.nl in de categorie Promotiewerkzaamheden

Ik heb net een telefoontje opgehangen met consumind. Na verschillende malen gezegd te hebben dat ik momenteel niks wil beslissen bleef ze maar doorgaan. heel irritant, bovendien wil ik niet dat mensen mij iets aanpraten waar ik niet op zit te wachten.

Ik heb haar gevraagd het voorstel op de mail te zetten zodat ik het rustig kan bekijken. maar ik geloof niet dat dit tot hun werkwijze behoort.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar consumind.nl over deze klacht.

Bericht van consumind.nl

7 maanden geleden - Geachte mevrouw van Gisbergen, Omdat alle gesprekken worden opgenomen ben ik nagegaan of uw klacht terecht is. In het gesprek geeft u inderdaad aan het aanbod per mail te willen ontvangen, toen mijn collega om uw gegevens vroeg gaf u aan dat het op dat moment niet goed uit kwam i.v.m. werk. na meerdere terugbel pogingen kregen wij geen gehoor, helaas hebben wij het aanbod niet kunnen versturen zonder gegevens. Indien u dat wenst kunnen wij het aanbod alsnog opsturen zodat u dit rustig kunt bekijken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Consumind.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door consumind.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat consumind.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

consumind.nl

Heeft op 13 maart 2018 om 16:47 geantwoord

Geachte mevrouw van Gisbergen,

Omdat alle gesprekken worden opgenomen ben ik nagegaan of uw klacht terecht is.

Klantenservice Consumind.

Alle klachten die gemeld zijn door Beevangee