Klacht: Te late levering, slechte kwaliteit

op 26 mei 2016 over Tuinchamp in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

9 Mei bij Tuinchamp een heidemat besteld van 200x500cm. Levertijd zou 1-3 werkdagen zijn, maar daar kwam nog een weekend en Pinksteren tussen. De 17e had ik nog niets binnen dus heb ik op hun site een ticket aangemaakt met de vraag waar het pakket bleef. Ze gaven toe dat ze een fout in het adres hadden gemaakt, maar dat het pakket de dag erop zou worden geleverd. Ik had die dag toevallig ook vrij, dus geen probleem. De 18e heb ik tegen 7 uur \’s avonds nog maar een bericht gestuurd omdat ik nog steeds niets had, ik had express die dag geen dingen buitenshuis gepland zodat ik het pakket niet zou mislopen. Daarop kreeg ik doodleuk een bericht dat ze wederóm het adres verkeerd hadden doorgegeven. 1x Kan gebeuren, maar een 2e keer…?

De 20e kreeg ik dan eindelijk mijn mat binnen, maar het was niet bepaald wat ik had besteld (zie foto). Dus daarop heb ik direct weer een mailtje gestuurd, maar het bedrijf heeft nu kennelijk maar besloten niet meer te reageren want ik heb tot op heden (de 25e) niets meer terug gehoord. Ik ben dus érg ontevreden over de hele afhandeling. Ik heb de mat uiteindelijk toch maar tegen de schutting gezet omdat ik toch iéts moest

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug, ik vind dit pure misleiding. Vergelijk de foto maar met de afbeelding van het artikel dat ik gekocht heb.
https://www.tuinchamp.nl/nl/tuinchamp-heidemat-1cm-200-x-500-cm.html

Alle klachten die gemeld zijn door SvDijk1986