Klacht: Te late levering skateboards

op 22 maart 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn kinderen wilden heel graag een skateboard voor hun rapportgeld. Ze hebben zelf de site van Bart Smit opgezocht en gevraagd of ik voor hun de bestelling afgelopen donderdag wilde plaatsen. Uiteraard vanwege de levering op de volgende dag waarmee ze uitgebreid adverteren! Als eerste leverdatum werd gezegd vrijdag 18 maart tussen 14.00 en 16.00, helaas niks. Ineens was de leverdatum verandert in zaterdag 19 maart tussen 14.00 en 16.00. Maar helaas wederom niets. Nu geen leverdatum meer gekregen.

Ik heb een mail gestuurd met het verzoek dit uit te zoeken. Helaas geen antwoord. Vandaag gebeld en er werd mij meegedeeld dat ze een onderzoek gingen instellen waar dit pakket is gebleven en dat dat twee tot drie weken in beslag zou nemen! Mijn kinderen hebben echter dit product bij hun besteld vanwege de snelle levertijd en zijn nu boos en verdrietig. Geld kwijt maar geen skateboards. Ik heb als oplossing gekregen dat ik de skateboards opnieuw moet bestellen en BETALEN. En als het onderzoek is afgerond de anderen dan moet terusturen. Ik wilde mijn geld terug omdat ze hun belofte van snelle levering niet zijn nagekomen. Helaas vertelde de mevrouw van de klantenservice mij dat in de kleine lettertjes staat dat ze 30 dagen mogen doen over het bezorgen van de bestelling. Ik vind dat erg misleidend en niet correct. In niets is een bevredigende oplossing geboden. Bart Smit wijst naar PostNL en PostNL wijst naar Bart Smit en ondertussen zijn mijn kinderen hun geld kwijt en hebben ze geen skateboards (op tijd). Ik heb intussen weer een mail gestuurd waarin ik heb aangegeven mijn geld terug te willen of dat ze de bestelling maar opnieuw versturen zonder dat ik uiteraard opnieuw betaal. Helaas geen enkele reactie. Ik vind dit totaal geen klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Eigenlijk wil ik het liefst mijn geld terug zodat we ergens anders bij een wel betrouwbare leverancier ( die niet met de vinger naar anderen wijst maar zijn verantwoordelijkheid neemt) de skateboards kunnen kopen. Dit gaat om kinderen en ik vind het zeer triest dat er op deze manier mee wordt omgegaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bart Smit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bart Smit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bart Smit

Heeft op 22 juni 2016 om 08:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u voor uw bericht via Klacht.nl. Wij vinden het jammer dat uw bestelling 20247610 niet bezorgd werd. Helaas was deze zoek geraakt tijdens het distributieproces bij Postnl waardoor onderzocht moest worden waar het pakket was gebleven. Na de uitslag van het onderzoek werd het aankoopbedrag aan u terugbetaald. Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor deze teleurstellende ervaring. Met vriendelijke groeten, Bart Smit klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JD38