Klacht: te late levering en lelijk produkt

op 29 januari 2014 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Bij prachtigkado.nl had ik een handdoek met borduurwerk besteld. Volgens de site leveren ze binnen een dag. Toen na een paar dagen de handdoek nog niet binnen was, maar een mail gestuurd. Die keer kreeg ik nog antwoord; de handdoek was onderweg. Het heeft nog bijna een week geduurd voordat de handdoek arriveerde; te laat voor de verjaardag waarvoor ie bestemd was. De handdoek zelf was ook een teleurstelling: piepklein borduursel in donkerblauw op een donkerblauwe handdoek.

Produkt retourneren en geld terug.

PrachtigKado.nl

Heeft op 13 februari 2014 om 11:27 geantwoord

Reeds opgeloste klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PrachtigKado.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PrachtigKado.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 13 februari 2014 om 17:23 geantwoord

Als de oplossing is we doen niets en steken onze kop in het zand dan is de klacht inderdaad opgelost. Het bedrijf heeft geen enkele actie ondernomen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van PrachtigKado.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door matsman