Klacht: Te lange wachttijden voor het eerste examen.

op 27 juni 2016 over CBR in de categorie

Volgens de wetgeving mag het cbr er maximaal 7 weken over doen om een 1ste praktijk examen in te plannen op dit moment zit de wachttijd op 3 maanden . Ik heb mij opgegeven voor een spoedcursus i.v.m. werk en moet nu dus 3 maanden wachten. Ik ben eind mei begonnen en kan pas 22 september afrijden. Dit is 4 maanden!! Ik vind het schandalig en vindt dat ik hier niet in mijn recht sta zeker niet omdat het cbr zich niet aan de wet en regelgeving houdt. Wat gaan jullie hier aan doen?? En hoe gaan jullie mij hier in tegemoet komen??? Vanuit het cbr krijgen wij niks te horen en worden wij totaal niet geholpen!!

Ik zal tevreden zijn met een tegemoetkoming of een eerdere afrij datum.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

Reactie van de melder van de klacht Alyssa93

9 maanden geleden - Heel fijn dat het cbr je klacht ook serieus neemt. Niet dus. Kan niet eens een antwoord of reactie vanaf. Zeer slechte overheids organisatie. Zeer ontevreden over hun klachten afhandeling. Misschien maar eens via een andere weg stappen onder neme

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alyssa93