Klacht: Te lang wachten voor de opname

op 21 juni 2016 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Mijn dochter en ik hadden kaartjes gekocht voor de opname van Dance Dance Dance op 14 Juni. Op de eerste bevestigings mail stond dat de openings tijden van de zaal on 17.30 uur waren ongeveer een week voor de opname kregen we een mail dat de openingstijden waren vervroegd en dat het 16.45 uur werd en dat we dus wel op tijd moesten komen. Mijn dochter en ik waren dus al om 16.00 uur aanwezig om 16.45 uur waren er nog geen deuren open Wat wij wel vreemd vonden was dat de generale repetitie van het programma om 17.00 uur begonnen. Waarom moeten wij er dan om 16.45 zijn we konden pas om 19.00 uur naar binnen en kwamen alsnog ergens achteraan te zitten. Waarom kan dat niet beter geregeld worden. We betalen er toch voor en zonder publiek geen programma. Dit is al de zoveelste keer bij een programma van RTL dat we zoiets meemaken dus ons ziet U niet meer terug.

Mijn oplossing zou zijn als de deuren open zouden gaan op de tijd die aangegeven staat op de tickets. En dat de mensen in volgorde van aankomst naar binnen kunnen. Dus niet de laatste als eerste naar binnen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jameha