Klacht: Te laat met aanvragen kindgebonden budget

op 25 september 2017 over Belastingdienst in de categorie

Ik heb een klacht over de belastingdienst! Ik heb altijd de toeslagen terug moeten betalen t/m 2015 ik dacht dat ik nooit recht op had. Tot dat ik vorige week op de webstie een proefberekening maakte. Daar kwam ik achter dat ik voor 2016 weer recht op had maar helaas kan ik dat niet meer aanvragen omdat dit tot 1september kon. dus 3 weken te laat. Vandaag belde ik met de balastingdienst en heb het uitgelegd, ik vertelde dat je automatisch bericht krijg als je recht op heb staat op de website maar dat ik niks heb gehoord.ze vertelde me dat dit door mij stopgezet was in maart 2015. En dit opnieuw aan moest vragen maar voor 1 september dus de deadine was verstreken en geen recht meer op had voor 2016 dus met andrere woorden je kunt fluiten naar je centjes waar je eindelijk weer recht op had!

Ik zou graag het geld waar ik recht op terug willen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mus76