Klacht: Te kort geknipt

op 18 juni 2017 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Ik ben al een paar jaar vaste klant bij het filiaal in Delft Choorstraat en heb tot nu toe nooit problemen gehad met hun knipwijze, maar gisteren ging ik naar de kapper in mijn dode punten te knippen. De kapster liet me een plukje zien en zei dat het mooier was als ze er ongeveer 5 cm af zou knippen. Hier schrok ik best wel van, maar ik zei toch dat het goed was. Toen ik daarna in de spiegel keek kon ik wel huilen; er was veel meer af dan ik wilde. Toen ik thuis was ontdekte ik dat er 10 cm van mijn haar verdwenen is. Mijn haar kwam tot onder mijn bh-bandje en is nu tot net op mijn schouderbladen. Dit vind ik echt heel erg want ik ben er 3 haar over gedaan om het zo lang te laten groeien, zonder dat de helft door is. Het ergste vind ik dat het haar dat ze eraf knupte echt niet allemaal dood was. Ze werkte vooral achter me dus kon ik niet goed zien hoeveel ze eraf knipte. Aan de zijkanten heeft ze er wel maar 3-5 cm af geknipt omdat ik zei dat ik het in een staart wilde kunnen doen. Dus nu vraag ik me af waarom ze niet gewoon overal ongeveer zoveel eraf knipte.

Mijn haar gaar niet opeens sneller terukgroeien dus daar is niks aan te doen, maar ik zou het wel fijn vinden als ze voortaan meer doorvragen over hpe de klant het wil en ook als ze het haar korter gaan knippen dan ze oorspronkelijk hadden aangegeven dat het dan even AANGEVEN.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carolien De Vaan