Klacht: te hoge kosten

op 19 maart 2017 over Snijder Incasso Bureau in de categorie Incassobureaus

Ik had even geen inkomsten en had daar door 1maand huur achterstand van 712euro.ik had snijders incasso een verzoek gevraagt of ik voor 1maand uitstel tevragen en dan een betalings regeling af te spreken omdat ik dan weer inzicht op mijn inkomsten had.
Antw snijders incasso.
Ik moest gelijk 360euro bt en de maand daarop ook dat bedrag
Had even geen inkomsten .6weken
Ik had gelukkig werk na 6 weken en wilde het oplossen.maar was al rechtzaak geweest en moet nu 1600euro betalen anders beslag op me loon of goederen. En nu kan ik een inkomste uitgave formlier invullen .nu de schuld hoger is geworden door snijders

Dat snijders je niet hoge schuld geeft
En je behandeld naar je situatie. Niet dat je wil betalen maar dat je even niet kan bt wat ik al gelijk aan gaf en het on nodig hoge kosten op te leggen .

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Snijder Incasso Bureau over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Snijder Incasso Bureau in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Snijder Incasso Bureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Snijder Incasso Bureau

Heeft op 11 april 2017 om 10:29 geantwoord

Heeft op 19 juli 2017 om 11:44 geantwoord

Ik had gelijk in het begin gevraagd om even uitstel tot ik inkomsten had en dan kon over gaan tot aflossen. Daar kreeg ik geen medewerking van en werd mijn schuld van 800 naar 1600. En toen was er wel een betalingsregelingen mogelijk. Nadat de koste hoger was. En dat vind ik erg.

Alle klachten die gemeld zijn door monique oostrum