Klacht: té gék voor woorden

op 29 augustus 2016 over Good Clean in de categorie Schoonmaakbedrijven

in december heb ik ons tweepersoonsdekbed naar de stomerij gebracht
net voor de kerst weer opgehaald en niet meteen uit de verpakking gehaald Toen ik dat na een paar dagen wel deed zag ik dat ik het verkeerde dekbed had teruggekregen We hebben een mailtje gestuurd omdat het 3e kerstdag was, na een week nog geen reactie Toen maar s gebeld, zou worden doorgegeven, geen reactie Weer gemaild, geen reactie Toen nog maar eens gebeld en een behoorlijk snibbige dame aan de lijn waar ik geen gehoor bij kreeg. Mijn partner heeft het toen overgenomen en werd ook door deze dame kortaf afgebekt Na enige tijd belde de eigenaar (Theo) ons terug Deze vroeg ons het ‘verkeerde’ dekbed en de bonnetjes bij hem lang te brengen anders kon hij niks doen zei hij Eerst dacht ik dat lijkt mij niet handig, dan heb ik niks meer, daarna wilde ik een oplossing en bracht mijn partner het ‘verkeerde’ dekbed en de bonnetjes terug naar de stomerij Tot onze verbijstering werden wij beschuldigd van het feit een beschadigd dekbed te hebben ingeleverd om een nieuw dekbed te kunnen eisen!!!!
Gelukkig herinnerde de dame bij het inleverpunt (is anders dan de stomerij zelf) dat ik een behoorlijk oud en (haar woorden) vies dekbed had ingeleverd. Dat was het dekbed wat beschadigd was en inmiddels teruggebracht, absoluut niet. Theo heeft toen ook gezegd, toen hij dat hoorde van de desbetreffende dame, dat hij ons geloofde.
Hierna is een aantal keer contact geweest, zowel telefonisch als via de mail waarin wij oa hebben gevraagd om een vergoeding en niet een nieuw dekbed (omdat wij absoluut geen synthetisch oid dekbed willen ivm allergie ed) Ook verzekerde Theo ons dat hij het probleem zou oplossen en er zelf voor verzekerd te zijn. Tot nu toe is meneer Theo in gebreke gebleven en reageert hij niet meer Ik heb geprobeerd om mijn rechtsbijstandverzekering het probleem te laten oplossen maar deze vinden het bedrag te laag!
Daarom ben ik op zoek naar een oplossing.
Inmiddels ben ik heeeel erg boos en heeft deze zaak mij al ontzettend veel energie gekost en dat allemaal omdat meneer Theo (in zijn, zoals hij zegt, al 40 jaar gerenommeerde bedrijf) zijn klanten niet de service kan verlenen die ze verdienen.
Dit bedrijf is het niet waard een goede naam te hebben, deze man laat ons gewoon stikken en wij hebben nog steeds geen dekbed (iemand anders wel, die slaapt lekker onder die van ons).
Nou vraag ik u, dit is toch te gek voor woorden, dat deze man hier gewoon mee weg komt en waarschijnlijk in zijn vuistje lacht omdat het hem nog lukt ook.
Als u ons kunt/wilt helpen kan ik de correspondentie nog doen toekomen.

Ik ben pas tevreden als ik mijn onkosten vergoed krijg en die raam ik nu op zo\'n 250 euro. Daarnaast wil ik dat deze man, en zijn bedrijfsvereniging, die ook geen gehoor geeft, beide terecht worden gewezen dat zij schandalig met hun klanten omgaan.
Ook wil ik een excuus voor deze veel te lang durende onterechte behandeling en een hele grote bos bloemen voor alles wat we te verduren hebben gekregen van hem, zijn vrouw en zijn \'gerenommeerd\' bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door rj hogers