Klacht: te druk

op 18 april 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Na ruim 12 jaar lid te zijn doe ik wegens ontslag een beroep op mijn FNV. wat heel vervelend is dat ze een deel van mijn zaak onderbrengen bij eerlijk arbeidsrecht waarvan ik ook een brief krijg dat ook hun het te druk hebben. Vervolgens wordt het deel dat FNV nog wel voor mij in behandeling heeft schuiven ze maar steeds vooruit wegens grote drukte. ook is het moeilijk een medewerker te spreken.De medewerker kan hier waarschijnlijk weinig aan doen maar het systeem deugt niet. op 13 april staat er in de gelderlander een paginagrote advertentie om lid te worden ?? terwijl ze hun huidige leden niet kunnen helpen ivm drukte.

wil gewoon gericht worden geholpen en het gevoel krijgen dat ik er niet alleen voor sta

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 08:55 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding.
De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Wij hopen op uw begrip.

Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mhesseling