Klacht: tasje

op 13 september 2017 over Concertgebouw Ziggo Dome in de categorie Feest/Festival/Evenement

Afgelopen zondag ging ik naar het concert van Neil Diamond ; ik had een shoudertas bij me (iets groter dan een A4 ) en tot mijn grote verbazing kwam ik er niet in en mocht ik ook geen gebruik maken van de lockers ? ik moest mijn tas (inhoud ; portomonnee,mobiel en autosleutels ) maar in de auto liggen die ergens ver op de parkeerplaats stond ; ik had geen keus dus moest door de regen met pijn in mijn rug terug naar mijn auto ; mijn moeder die erbij was en dus binnen bleef wachten was toch zeer verbaasd dat mensen met een rugzak ; groter formaat dan mijn tas ;mensen met paraplu en iemand met een sporttas dus gewoon door mochten lopen ?? Wat is hier de nieuwe regel ?? ik vind het echt associaal dat jullie zo met ons omgaan ; graag u reactie hierop want ik vond dit echt onacceptabel maar ja ; overmacht he …..heb trouwens de hele avond last van mijn rug gehad

Met Vriendelijke Groet
Monique Vink

geld terug van concert

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Concertgebouw Ziggo Dome

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Concertgebouw Ziggo Dome nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vinkmonique@gmail.com