Klacht: tachograafkaart

op 06 februari 2018 over Kiwa in de categorie Certificeringsbedrijven

begin januari contact gehad met kiwa over mijn pas,die was aangevallen door de hond.vervaldatum van de pas is de 6e maand van dit jaar.
met kiwa contact gehad hierover.
werdt mij verteld dat ik een email zou sturen met daarin kaartnummer en mijn gegevens.
gedaan en netjes ontvangst bevestiging gehad.
week later maar eens gebeld want hoorde maar niks,
werd ik uitgemaakt voor leugenaar want dit mocht niet en bestond niet.
ik mocht gewoon rijden zonder kaart/defectbrief.
ik vertelde mijn verhaal nog eens en toen zei de dame dat ik geen nieuwe of vervangende kaart kon aanvragen tot 2 maanden voor vervaldatum,
dagen later maar weer eens gebeld want het zat en zit me toch niet lekker.
aanvraag voor defecte kaart moest ik via website doen.
kon ik niet inloggen,weer bellen.
toen kon ik inloggen maar kon mijn gegevens niet verifieren,weer bellen met kiwa.
zou door de ict afdeling terug worden gebeld,tot op heden nog steeds niet gedaan.
nu eindelijk mijn aanvraag goed gegaan en de betaling is ook vanaf de 28e al bij ze binnen.
vandaag 6 februari gebeld,kreeg ik te horen dat ze niet weten wanneer ik mijn kaart kan verwachten vanwege problemen met produceren van de kaart.
ik baal dus gewoon gigantisch van dit bedrijf.
moet al in 4 maanden 2x 117,37 betalen en ze hebben niks op orde daar.

wanneer ik tevreden ben is als ik eind van de week mijn kaart heb en dat ze het geld terug storten of mijn chauffeurskaart een andere geldigheidsdatum hebben gegeven van 5 jaar.
kost je handen vol geld en zeer ontevrede.
kan net zo goed het geld in centjes in de vijver gooien,heb ik meer plezier aan

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiwa over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kiwa in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kiwa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kiwa

Heeft op 09 februari 2018 om 08:40 geantwoord

Heeft op 09 februari 2018 om 08:43 geantwoord

Het is gewoon 1 grote puinhoop bij kiwa,ik heb TLN ook ingeschakeld,ben er helemaal klaar mee

Alle klachten die gemeld zijn door Andy1281978