Klacht: systeem Werk De Niet 7/6/2016 Bij IND Zwole

op 07 juli 2016 over IND in de categorie

ik had gister geraist van didam naar arnhem van arnhem naar zwole..
ik had ge belt voor 10 uur voor mijn verloren ID of die klaar was om optehalen… persoon zij tegen mij dat die klaar is dat ik kon ophalen zonder af haal brief wat die had ik niet gekregen
ma toen ik bij de IND kwam The syteem doet het niet word tegen mij gezegt…
ik had tuurlijk ov koring met mij zus samen meei gegaan 40% koring de koring is geldig van 9uur tot 4uur midag
dus ik ging wachten tot 4uur want ind is 4uur dicht we hoopte dat the syteem weer doet maar het lijkt er op dat ik ander dag trug moest komen.. en de 40% koring ov van me zus is geldig tot 4uur midag
dus ik moest 3euro betalen voor niks.
ik zou graag dat bedrag trug willen want ik weet nu niet hoe ik weer daar moet komen want dat bedag was van mij moeder en die is boos nu want geld is weg zonder reden
aub doe er is aan dit want het is niet leuk als ik 2 uur lang moet rijsen voor niks..

als ik dit bedrag trug krijg zou het super zijn want dan kan ik me id ook weer voor trug komen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IND

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IND nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mohamed bashir