Klacht: swing ball

op 05 juni 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De afgelopen vier jaar heb ik drie keer swingball bij u gekocht, deze buitenspelen waren +/- 30 euro totaal 90 euro uitgegeven. Een nieuwe bal etc kan je kopen maar wat telkens kapotgaat is de plastic cilinder waar het touw overdraait hier komen haarscheutjes in waar op een gegeven moment het touw blijft haken en het spel onbruikbaar is. Vroeger ik ben nu 46 speelde ik ook uren swingball maar dan was de spiraal van ijzer.

Gewenste Oplossing:

Belangrijkste om het u te melden zodat u dit door kunt geven aan de producent!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bart Smit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bart Smit

Heeft op 07 juni 2016 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Jaspers, dank u voor uw bericht over de kwaliteit van de Swingball. Wij vinden het jammer dat er scheurtjes komen in de cilinder waar het touw aan blijft haken. Heeft u misschien nog een aankoopbewijs/gegevens pintransactie zodat we kunnen nakijken wie de leverancier is en wij deze op de hoogte kunnen stellen van uw ervaring. Kunt u dit sturen naar info@bartsmit.com zodat wij u dan verder kunnen informeren? Met vriendelijke groeten, Bart Smit Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door swingball