Klacht: Superslechte service!!

op 11 juli 2016 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Vandaag had ik een online bestelling geplaatst bij Subway Apeldoorn Noord. Van tevoren kon ik aangeven of ik wilde afhalen of wilde laten bezorgen. Ik koos voor het laatste. Er stond nog nergens geschreven dat dit niet mogelijk was.
Ik vulde netjes mijn bestelling in en drukte op afrekenen.
Ineens werd mijn optie bezorgen veranderd in afhalen.
Maar de mogelijkheid van afhalen was er op dat moment voor mij niet.
Ik heb de telefoon gepakt en gebeld met de desbetreffende Subway. Krijg ik een jongen aan de telefoon die niet duidelijk sprak en op mijn vraag of er niet bezorgd kon worden, kreeg ik een bot antwoord terug. De bezorger was ziek en dus kon het niet. Ik vroeg of er dan geen andere oplossing was. Conclusie? Nee die was er niet. Er kon nog niet eens een excuus vanaf. ( Hoezo klantenservice?)
Mijn vriend en ik hebben in het verleden vaker wat bij deze Subway besteld, maar de laatste maanden is het drama: onwetende medewerkers, broodjes die niet goed warm aankomen, kip ( Chicken Teriyaki) die taai is, koekjes die slap zijn en dus bezorgen op 9 van de 10 keer niet mogelijk==> zet dit dan ook niet op je website!!!

Zorg dat waar je mee adverteert ook klopt.
Behandel je klanten netjes!
Leid je personeel goed op, zodat ze een klant netjes te woord kunnen staan!

Ik heb nu dus geen bestelling kunnen plaatsen en na mijn ( zoveelste) teleurstelling nu dus een klacht geplaatst! Negatieve ervaringen zijn geen goede reclame voor een bedrijf. Zorg dus dat je klantenservice top geregeld is. ( Neem een voorbeeld aan andere bedrijven!!!)

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1304