Klacht: Superkrachten worden steeds afgehouden van rekening

op 19 juli 2016 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Onlangs heb ik superkrachten geactiveerd voor 1 week op mijn Badoo premium app.Voor 7 dagen dus 3,50. Dat was in juni 24 juni. Tussentijds heb ik de app verwijderd een week en onlangs weer geinstalleerd. Toch weer 2x 7 dagen 3,50 per week afschrijving voor superkrachten weer van Pay Pal rekening. Terwijl ik er heilig van overtuigd ben dat dit voor 7 dagen was en niet langer. In mijn app bij instellingen superkrachten gedeactiveerd maar er staat nog steeds superkrachten geactiveerd.. Het hele systeem is zo gemaakt dat het moeilijk te zien is wat je nu wel of niet gekocht hebt en wanneer het stopt. Extra complex gemaakt om mensen/kinderen te misleiden. Wat een grote boevenbende is het toch, hier zouden zware straffen op moeten staan. Schandalig hoe men mensen kan en mag misleiden op internet zonder dat de wet ons beschermd hierin. Hoop echt dat hier betere regelgeving voor komt, want het is gewoon oplichting en niks anders.

Geld terug van 2x 7 dagen want was ervan overtuigd dat het maar voor 1x eenmalig 7 dagen was de superkrachten. Tevens per direct superkrachten beëindigen. Ik ben nu een boze gebruiker en voel me belazerd door Baboo. En zal zeker niet de enige zijn !!!!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Badoo.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Badoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht John19642

4 maanden geleden - Ondanks eerdere toezeggingen dat Badoo daar iets mee zou doen is er tot op heden (2-1-2017) niks meer gebeurd meer. Constatering is dus oplichting en misleiding van de klant. Jammer dat grote internet apps zo mooi kunnen verschuilen achter hun digitale status. Hierop zouden mega straffen moeten staan door de overheid. Badoo, u mag het geld houden. Ik hoop dat u in de toekomst door wet en regelgeving aangepakt gaat worden hoe bedrijven als u met klanten om gaan. Gewoon misdadig is dit.

Alle klachten die gemeld zijn door John19642