Klacht: Superkrachten onterecht verlengd

op 29 januari 2014 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Halverwege vorig jaar heb ik voor een half jaar “Superkrachten” gekocht voor Badoo. Hiervoor heb ik via Ideal 29.99 betaald. Nou kwam ik toevallig een afschrijving (incasso) van 29.99 door AYDEN BV, BADOO MEETING NETWORK. Nou blijkt dat mijn superkrachten zijn verlengd en dat er weer voor een half jaar betaald moet worden. Een beetje verder zoeken wees uit dat ik destijds blijkbaar een abonnement heb afgesloten.

Hier was ik niet van op de hoogte en ik ben er zeker niet van gediend dat dit dan zomaar stilzwijgend wordt verlengd.

Na lang zoeken heb ik nog steeds niet op de site van Badoo kunnen vinden om met hen in contact te komen, laat staan mijn onvrede duidelijk te maken.

De stilzwijgende verlenging wordt teruggedraaid en er vindt restitutie van het in januari geincasseerde bedrag van 29.99 plaats.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Badoo.com

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Badoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bamihaar