Klacht: SumSam kroepoek naturel

op 08 mei 2020 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Ik open de zak met kroepoek toen zaten er allemaal zwarte pikkels op. Gewoon maar op gegeten. Beetje rare smaak. Toen onder in de zak zat een stuk kroepoek wat helemaal zwart was verbrand, daardoor die zwarte pikkels. Mijn vraag is waarom wordt zoiets dan toch verpakt en verkocht? Het was eigenlijk niet te eten!

Graag wil ik een berichtje retour en uitleg hoe zoiets kan gebeuren en misschien een kleine attentie hiervoor.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

Bericht van Hoogvliet

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Plamont,Hartelijk dank voor uw klacht via klacht.nl. Wat vervelend om te lezen dat u zwarte spikkels op uw kroepoek aantrof, vanwege een verbrand stukje kroepoek. Wij willen uw melding graag doorzetten naar onze category manager, zodat hij dit kan bespreken met de kwaliteitsafdeling van de leverancier. Graag ontvangen wij hiervoor, indien u deze nog heeft, de productiecode en houdbaarheidsdatum van de kroepoek. U kunt deze aan ons toesturen per e-mail naar [email protected] Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.Wij zien uw e-mail graag tegemoet.Met vriendelijke groet, Hoogvliet klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Christien Plamont