Klacht: Subway wateringen klantvriendelijkheid

op 30 juni 2012 over Subway in de categorie Fastfood ketens

De medewerker van subway Wateringen (die donderdag 28 juni rond 11.00u in de zaak was) mag wel naar een cursus klantvriendelijkheid en een BASIS cursus brood beleggen. Nog nooit een subway-broodje gegeten waarbij men het brood met krab+kaas verwarmd in de oven! Als je hem erop wijst zegt hij: dan moet je het zeggen anders weet ik niet hoe je je broodje wilt. Had mij eigenlijk verheugd op een lekker broodje, mijn zoon zag enigszins mijn teleurstelling en besloot terug te gaan naar de subway wateringen om te vragen als dit gebruikelijk is om krabsalade te verwarmen in de oven.Nou de reactie van de verkoper: nee maar ik heb het gevraagd. Hij besluit een ander broodje te maken en doet weer hetzelfde, dus eerst krabsalade vervolgens kaas, terwijl bij overige subways (zonder te vragen) de kaas eerst wordt verwarmd, vervolgens de krabsalde erop. toen mijn zoon hem hierop wees, werd de verkoper pissig, en begon letterlijk de overige ingredienten op het broodje te smijten. Nou en een agressie waarmee hij het broodje belegde en gooien met bv de ovendeur, het mes….nou het broodje smaakte gelijk niet meer. Wat een boosheid waarmee het broodje is belegd….! Voor mij geen subway-Wateringen meer. Mijn favoriet broodje heeft een nare bijsmaak! In het vervolg rij ik een paar kilometers verder en koop mijn broodje krab in Rijswijk, want daar wordt dit met aandacht klaargemaakt en krijg je het gevoel dat je als klant wordt gewaardeerd en gerespecteerd!

cursus klantvriendeijkheid personeelslid Subway Wateringen en een ander broodje krabsalade die met aandacht is gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacky47