Klacht: Stukke PlayStation 4

op 30 augustus 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik op 22-01-2015 een PlayStation 4 gekocht bij BartSmit aan de J van weezelhof 5 1063 MK Ter Amsterdam. De PlayStation 4 was eigenlijk al binnen 3 maanden stuk hij leesde geen cd\’s meer waarop ik terug ben gegaan naar de winkel want op het bonnetje staat dat je binnen 3 maanden mag terug komen. Ik kreeg toen geen nieuwe PlayStation er werd mij reparatie aangeboden waar mee ik niet akkoord ging , omdat er namelijk staat op het bonnetje binnen 3 maanden ruilen of geld terug. Ik ben toen weer naar huis gegaan. Na een tijdje deed de PlayStation 4 weer normaal. En een paar maanden later begon het weer van voor af aan ik de winkel uitgelegd dat ik toen al een nieuwe moest krijgen na weken praten. Heb ik toch besloten om de ps4 voor reparatie aan te bieden dat was een paar maanden verder op 24-11-2015. Ze hadden mijn beloofd binnen 15 werkdagen dat mijn ps4 terug zou zijn helaas gebeurde dat ook niet. Eindelijk na meer dan 15 werkdagen kwam de ps4 binnen bij Bart Smit ik werd gebeld dat ik mijn ps4 kon ophalen. Hij deed het eindelijk weer normaal maar nu heb ik weer het zelfde probleem ik ben eerst zelf gaan bellen met Sony en die verwezen mijn naar de winkel ( Bart Smit ) ik ben naar de winkel gegaan en heb weer mijn verhaal uit gelegd ik vroeg of ze even voor mijn wouden bellen naar sony dat deed mevrouw en zij kreeg van Sony te horen dat ik een nieuwe ps4 zou krijgen ik was daar natuurlijk heel te vreden over ik vroeg normaal aan mevrouw van de Bart Smit of zij eventueel zou kunnen vragen of. Het iets eerder zou kunnen dan 15 werkdagen aangezien het eerder is voor gekomen dat wij langer hebben moeten wachtte en we hiervoor ook niet netjes zijn behandeld. Waarop mevrouw van Sony tegen mevrouw van Bart Smit zei ja dat kan dan moet u klant even naar 020 -7095025 bellen want ze hadden een nieuwe methode volgens mevrouw van Sony. Ik ben onmiddellijk gaan bellen en ik legde nogmaals mijn verhaal uit ( het was geen vriendelijke jongedame aan de telefoon ) waarop mevrouw van de consumenten lijn van Sony gelijk in de aanval ging over dat het niet kon en dat ik geen nieuwe ps4 zou krijgen eigenlijk kwam het er op neer dat ik alles volgens die jongedame uit me duim had gezogen. Ik heb haar gezegd als u even aan de lijn wilt blijven dan geef ik u mevrouw van de Bart Smit ( Leidinggevende Bart Smit ) aan de telefoon en die heeft alles uit gelegd over wat ons is vertelt. Dus eigenlijk wil ik nu gewoon een nieuwe PlayStation aangezien mijn en mevrouw van de Bart Smit is gezegd dat er een nieuwe methode is om dus mijn ps4 sneller te ruilen.hopelijk kunnen jullie ons verder helpen. Alvast bedankt mvg mevrouw de bruijn

Gewenste Oplossing:

Ik hoop eigenlijk gewoon dat de Bart Smit mijn PlayStation 4 omruilt en dat hun dan van Sony een nieuwe krijgen opgestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bart Smit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bart Smit

Heeft op 31 augustus 2016 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor uw klacht op Klacht.nl.

Om de garantiemogelijkheden te bekijken ontvangen wij graag uw aankoopbewijs. Dit mag via Klacht.nl of via info@bartsmit.com. Daarnaast ontvangen wij graag een foto van het serienummer en het referentienummer van het gesprek wat u heeft gehad met Sony of de naam van de medewerker.

Met vriendelijke groet,

Team Bart Smit klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Shamj93