Klacht: Stukjes in 6 maanden potjes

op 30 september 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Hallo mijn vriend en ik hebben een zoontje met voedingsproblemen.hij is drie jaar en krijgt sondevoeding en eet dikvloeibaar voedsel.
Normaal maal ik de 15+ potjes maar gisteren was ik dagje weg, en had een6 maanden potje gekocht zodat mijn vriend dat niet hoefde te malen en meteen zou kon geven.(HIJ geeft nooit groente omdat hij dan werkt dus dit was eenmalig voor hem)
Dus hij ging net zoals ik er vanuit dat hij dit gewoon kon geven.
Alles wat ik klaarzet is meteen eetbaar voor mijn zoontje dus papa hoeft het te warmen en te geven.
Er zaten stukjes in met het gevoel dat na twee hapjes zijn vorige voeding (wat oh zo belangrijke calorieën zijn uit braakte)en een totaal overstuur mannetje.
Jullie hebben geen idee wat dit voor ons en ons zoontje is.dit is een hele nare ervaring voor hem en dit als gevolg dat hij zijn voeding weigerd erna.
Uiteindelijk toch gelukt om hem dikvloeibare pudding te geven.
Maar ik vind dit een kwalijke zaak.
Zijn alle 6+ potjes nu met stukjes?voor een dagje weg is dit niet handig…word met deze klacht iets gedaan?

Groetjes een bezorgde moeder met nog veel zorgen. rondom voeding van zoontje

Als mijn verhaal gehoord wordt en serieus genomen word

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 30 september 2016 om 19:18 geantwoord

Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad met mevrouw en deze klacht naar tevredenheid af kunnen handelen.

Het klopt dat er in een aantal 6 maanden recepturen stukjes voorkomen. Deze zijn zeer geschikt voor kindjes die al een tijdje vaste voeding krijgen. Kindjes kunnen dan prima zulke kleine stukjes verdragen. Door de zorgvuldige samengestelde structuur van Olvarit stimuleer je hapje voor hapje de mondmotoriek en daarmee de spraakontwikkeling van je kind. De stukjes zijn een goede opbouw naar de overgang van de iets grotere stukjes in de 8 maanden potjes van Olvarit.

Voor mevrouw en haar zoontje geldt dit echter niet. Wij hebben daarom een overzicht gestuurd met de varianten die stukjes bevatten, zodat ze nooit meer mis grijpt. De overige varianten zijn namelijk wel glad gepureerd. Deze klacht nemen wij uiteraard mee in onze productevaluatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Y.hul@home.nl