Klacht: stukje ‘hout’

op 19 augustus 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Goedenavond,

Deze avond gaf ik mijn zoontje van 8 maanden een groentehapje. (Ham met bloemkool en aardappeltjes 8+). Tot mijn grote! verbazing zag ik iets in z’n groente zitten wat er niet in hoort. Eenmaal toen ik het er tussenuit had gevist zag het eruit als een stukje hout. Ongeveer de grootte van 1cm en het is heel erg scherp! Gelukkig zag ik het op tijd, anders had het toch heel anders kunnen aflopen. Ik ben er echt heel erg van geschrokken.

Mvg Debbie

Ten eerste als er onderzoek word gedaan, dat er word na gekeken of er niet nog meer potjes met 'hout' in de winkel staan en een tegemoetkoming van z'n groentehapje. Deze heb ik uiteraard niet meer gegeven en dus weggegooid

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

Bericht van Nutricia

7 maanden geleden - Inmiddels hebben wij contact gehad met mevrouw waarna wij gepaste maatregelen hebben genomen. Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. Wij vinden het dan ook vervelend dat dit product, ondanks onze zorg, niet aan je verwachtingen voldeed.Bedankt voor je opmerking over deze Olvarit maaltijd, wanneer de uitslagen van het onderzoek bekend zijn zullen we opnieuw contact opnemen. Groetjes, Mariëlle - Nutricia voor jou

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 23 augustus 2016 om 08:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door debbiesling
x