Klacht: studie

op 23 augustus 2015 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

ik volg(de) een bachelors opleiding. bij aanmelden veel telefonische info gevraagd. ze zeiden dat de opleiding ook goed te doen is als je niet werkt alleen dat je aan het einde van het derde jaar een stage moest volgen.
Toen ik bij mijn eindopdracht van het eerste jaar begon liep ik vast. moest een probleemanalyse schrijven over een een probleem binnen een bedrijf met een oplossing en interviews van betrokkenen. hoe dan als je niet werkt? contact gehad met ncoi, begeleider ziek. Had een paar toetsen staan maar ik heb gewacht totdat hij contact met me opnam omdat ik zo niet inzag hoe ik ooit mijn eerste jaar moest afronden. rekening van 25 euro gehad voor het wijzigen van mijn examen. na 4 wken werd ik eindelijk gebeld. ik moest het er maar mee doen. inmiddels aansluiting vervolgvakken gemist, moest ik maar voor naar utrecht (375 km rijden) hij zou uitzoeken of hij wat voor me kon doen met de inmiddels opgelopen vertraging en eindopdracht. ook had ik in april een aangetekende brief gestuurd en toen 6 weken later ook nog nooit geen reactie op gehad. die vrijdag belde hij dat hij meer tijd nodig had en eerst op vakantie ging. weer een week later, brief dat die 25 euro naar incasso zou gaan. contact gehad met ncoi, die zei dat het systeem van de administratie niet de afspraken kon zien met mijn studiebegeleider dus werd op on hold gezet. ik zou teruggebeld worden. mijn stage begeleider heeft mij nooit meer teruggebeld. wel een mailtje gestuurd dat ie niets voor me kon doen en als ik de studie stopzt omdat ik het er niet mee eens was ik een eindafrekening zou krijgen van 2000 euro. ik had voor dit schooljaar al € 6.000 euro betaald en niets anders dan gezeur. telefonisch contact was niet te krijgen en werd van het kastje naar de muur gestuurd. zelfs op een brief wordt niet gereageerd! ik ben inmiddels 12.000 euro armer en ben vreselijk boos op ncoi. ze maken reclame dat het voor niet werkend nederland te doen is wat niet zo is. ze bellen nooit terug volgens afspraak, plannen je in utrecht in ipv zwolle . bij aanmelden had ik duidelijk gezegt dat ik hoogzwanger was,,, was toen allemaal geen probleem kon op mijn eigen tempo en als ik wat miste mocht ik het later inhalen, was fijn geweest als de telefoniste er even bij had vermeld dat dat steeds ruim 200 euro kost! ze verwijzen je constant naar een boekwerk van algemene voorwaarden. ik heb voor dit hele schooljaar 6000 euro betaald en geen schooldag of les gehad omdat ik steeds op begeleiding zat te wachten die niet kwam. nu heb ik een rek van 25 euro die naar incasso gaat wat ik uit principe al niet ga betalen! ik heb daar zo vaak achteraan gebeld! ook vind ik ht bij de beesten af dat ze mij een eindafrekening durven te sturen na zo met je leerlingen om te gaan! ik vind dat ik het volste recht heb hun een eindafrekning te sturen!!!!

geld terug voor het tweede jaar of een andere eindopdracht

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

Bericht van NCOI

5 jaren geleden - Beste sankoh01, Uw klacht is in behandeling genomen. Wij nemen op korte termijn contact met u op om de klacht persoonlijk met u te bespreken. Met vriendelijke groet, NCOI Opleidingen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 04 september 2015 om 11:49 geantwoord

Er is door een van onze studieadviseurs contact opgenomen, waarbij de klacht uitgebreid is besproken. De gewenste oplossing hebben we niet toe kunnen kennen. Wel is tijdens het gesprek een alternatieve oplossing geboden, welke daarna per mail nog is bevestigd. Inmiddels hebben wij ook een schriftelijke reactie mogen ontvangen dat deze oplossing akkoord is.

NCOI Opleidingen

Team Webcare