Klacht: Studie Bedrijfskunde

op 19 september 2017 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb mij enige tijd geleden aangemeld voor een studie bedrijfskunde op het NCOI. Heb hier duidelijk bij gemeld dat ik deze opleiding alleen kan doen als dit financiel haalbaar is. Voordat ik uberhaupt was aangenomen begonnen de facturen al binnen te komen. Heb er inmiddels al 2 binnen terwijl ik (nog) niet ben aangenomen en er wordt geweigerd ze te crediteren. Het eerste contact heb ik al binnen 2 weken gezocht omdat je dan je studie nog mag annuleren. Verder is het op meerdere aspecten niet haalbaar om de studie te doen, heb ik dit meerdere malen duidelijk aangeven en ruim op tijd en ze weigeren er wat mee te doen. Ik had zo’n zin in een nieuwe studie maar op deze manier is dat helemaal over! Gelukkig heb ik nog wel bewijs dat er binnen 2 weken gebeld is dus mocht het tot een rechtzaak komen weet ik dat ik in mijn gelijk sta.

Gewenste Oplossing:

Studie gewoon annuleren zoals mij telefonisch is toegezegd dat dit mogelijk is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 22 september 2017 om 09:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Vaal,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken. Omdat telefonisch contact niet uitkwam heeft u per e-mail toelichting ontvangen op de inschrijfprocedure en de mogelijkheid tot annuleren. U heeft ons inmiddels laten weten definitief te willen afzien van uw inschrijving. Wij gaan dit administratief voor u verwerken en zullen de opleidingskosten aan u crediteren. We vinden het spijtig dat een aantal zaken rondom uw inschrijving onverhoopt niet goed zijn verlopen en u in een eerder stadium niet de antwoorden en uitleg heeft ontvangen waar u behoefte aan had. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
NCOI Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door KimdeVaal