Klacht: Streamlocks livestreams Utopia

op 26 augustus 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Ik ben een fanatieke livestreamer van het eerste uur dat Sbs6 het programma Utopia starten.
In het begin werd er niks gecensureerd en hadden we 4 livestreams en 2 360 graden camera’s maar na verloop van tijd deden de 360 graden camera’s het niet meer en ook zijn er van de 4 livestreams 2 livestreams die gewoon hetzelfde beeld uitzenden dus in principe heb je maar 2 livestreams.
Ook lopen de zogenaamde “streamlocks” nu echt de pan uit je ziet van de 24 uur livestreams zeker 8 uur (als het niet meer is) de koeienstallen die ook op het terrein van Utopia is gevestigd.
Dus van livestreams is sowieso geen sprake want er zit een vertraging tussen van een aantal minuten en als er iets leuks gebeurd dan schakelen de mensen achter de schermen over naar de stallen zodat het voor de livestreamers niet te volgen is (gecensureerd) .
Oftewel vind ik het overkomen dat er valse voorwenselingen zijn gedaan.

Ik zal tevreden zijn als de live ook echt live is en dat er geen vertraging meer in zit.
Ook dat je gewoon 4 verschillende streams heb en geen 2 en dat de streamlocks worden verholpen want dat verpest werkelijk het kijkplezier.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fanatieke Utopiakijker