Klacht: Storing website en nu niet verzekerd

op 01 februari 2018 over Zilveren Kruis Achmea in de categorie Zorgverzekering

Ik ben al zo lang ik mij kan herinneren heel tevreden verzekerd bij het Zilveren Kruis.
Helaas had ik door omstandigheden een betalingsachterstand. Ik heb heel hard mijn best gedaan om deze in 1 keer af te betalen om mijn verzekering voor 2018 nog te wijzigen. (met een achterstand mag je geen aanvullende verzekeringen afsluiten)
Ivm het verwerken van de betaling werd mij door het incassobureau aangeraden woensdag pas mijn pakket aan te passen en dus wilde ik gisteravond mijn verzekering wijzigen. (Ik heb ook eerder al contact gehad met het Zilveren Kruis en die zagen de betaling ook nog niet terug)
Toen ik de wijziging online wilde doorvoeren kreeg ik een foutmelding \”er is onverwacht een ernstige fout opgetreden\” en dat de wijziging niet was opgeslagen. Ik heb het minstens 8 keer geprobeerd en telkens kreeg ik dezelfde melding.
Vanochtend heb ik meteen gebeld en heeft degene aan de telefoon polis service gebeld. Die hebben aangegeven dat als ik geen screenshot heb als bewijs, ze mijn verzekering niet willen aanpassen. Dit terwijl ik ook nog precies kon vertellen wat de melding was.
Ik vind dit heel erg want dan heb ik het hele komende jaar geen aanvullende (tandarts) verzekering. Dit terwijl ik zo mijn best heb gedaan om dat te regelen en ik er niks aan kan doen dat de site niet werkt.
Ik ben hier echt verdrietig van.

(Relatienr ZK: 873674084)

Ik hoop heel erg dat mijn pakket toch kan worden aangepast. Ik ben echt eerlijk en het is heel belangrijk voor mij dat ik het komende jaar goed allround verzekerd ben. Daar heb ik juist zo mijn best voor gedaan.
Alvast bedankt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zilveren Kruis Achmea

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik krijg vandaag een mail van klacht.nl dat Zilveren Kruis mijn klacht niet in behandeling neemt. Ik vind de wijze waarop jullie met eigen verzekerde omgaan echt uitermate teleurstellend en schandalig.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zilveren Kruis Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door